Logicke programovanie v hrach: Rozdiel medzi revíziami
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa.) | |||
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
− | |||
− | |||
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | <small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small> | ||
[[Martin Balaz|Martin Baláž]] | [[Martin Balaz|Martin Baláž]] | ||
− | |||
− | |||
Témou bakalárskej práce je namodelovať pomocou logického programovania pravidlá hier ako napr. Magic - The Gathering. | Témou bakalárskej práce je namodelovať pomocou logického programovania pravidlá hier ako napr. Magic - The Gathering. |
Aktuálna revízia z 19:17, 29. september 2009
(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)
Témou bakalárskej práce je namodelovať pomocou logického programovania pravidlá hier ako napr. Magic - The Gathering.
Logický program by mal vedieť vypočítať zoznam prípustných akcií pre hráčov, resp. ako sa zmení prostredie po vykonaní zvolenej akcie.
Predpokladá sa, že bakalár absolvuje v zimnom semestri predmet "Logické programovanie ASP", na ktorom získa všetky znalosti potrebné k implementácii.
Téma je voľná.