Cognitive Semantics and Cognitive Theory of Representation/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 9: | Riadok 9: | ||
| evaluation = 50/50 | | evaluation = 50/50 | ||
| webpage = http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/teaching.html | | webpage = http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/teaching.html | ||
− | | teacher = [[ | + | | teacher = [[Dana Retova|Mgr. Dana Retová]] |
− | | email = | + | | email = retova[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk |
| homepage = http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/ | | homepage = http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/ | ||
| description = Ukázať, aké problémy si treba postaviť a riešiť, aby sme pochopili, ako s významami narábajú systémy s kogníciou. Dať študentom príležitosť riešiť problémy toho typu. Poskytnúť informácie o tom, ako sú tieto problémy riešené v literatúre. | | description = Ukázať, aké problémy si treba postaviť a riešiť, aby sme pochopili, ako s významami narábajú systémy s kogníciou. Dať študentom príležitosť riešiť problémy toho typu. Poskytnúť informácie o tom, ako sú tieto problémy riešené v literatúre. |
Verzia zo dňa a času 16:45, 4. september 2009
Kognitívna sémantika a kognitívna teória reprezentácie 2-IKV-232
choď na zoznam všetkých predmetov...
Názov a kód predmetu: | Kognitívna sémantika a kognitívna teória reprezentácie (2-IKV-232) |
Prerekvizity: | žiadne |
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: | Zimný semester / 2 |
Forma a # hodín/týždeň: | P - prednáška (2), S - seminar (2) |
Kredity: | 5 |
Hodnotenie (semester/skúška): | 50/50 |
Webstránka predmetu: | http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/teaching.html |
Informačný list: | Informačný list 2-IKV-232 (fakultná služba) |
Vyučujúci: | Mgr. Dana Retová |
E-mail: | retovaii.fmph.uniba.sk |
Domovská stránka: | http://ii.fmph.uniba.sk/~takac/ |
Popis predmetu:
Ukázať, aké problémy si treba postaviť a riešiť, aby sme pochopili, ako s významami narábajú systémy s kogníciou. Dať študentom príležitosť riešiť problémy toho typu. Poskytnúť informácie o tom, ako sú tieto problémy riešené v literatúre.
Je časťou študijného programu: Voliteľný v Magisterskom programe Kognitívne vedy
Odporúčania: žiadne