Master program in Cognitive Science/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 49: | Riadok 49: | ||
'''Povinne voliteľné predmety''' | '''Povinne voliteľné predmety''' | ||
− | * Umelá inteligencia', ''povinný výber: | + | * Umelá inteligencia', ''povinný výber: 5 kreditov'' |
{| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | {| border="1" cellpadding="2" style="border-collapse:collapse;font-size:8pt;" | ||
− | |||
− | |||
|- | |- | ||
|2-IKV-131||[[Representation Knowledge Reasoning|Reprezentácia, poznatky a usudzovanie]]||[[Jan Sefranek|Šefránek J.]] ||2-IKV-103!||1/S||L2,P2||5||50/50 | |2-IKV-131||[[Representation Knowledge Reasoning|Reprezentácia, poznatky a usudzovanie]]||[[Jan Sefranek|Šefránek J.]] ||2-IKV-103!||1/S||L2,P2||5||50/50 | ||
Riadok 79: | Riadok 77: | ||
|2-AIN-123||[[Computer Vision 1|Počítačové videnie (1)]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||1/W ||L2,P2||5||40/60 | |2-AIN-123||[[Computer Vision 1|Počítačové videnie (1)]]||[[Milan Ftacnik|Ftáčnik M.]] || ||1/W ||L2,P2||5||40/60 | ||
|- | |- | ||
− | |2-INF-150||[ | + | |2-INF-150||[Machine learning|Strojové učenie]||[[Tomas Vinar|Vinař T.]]|| ||1/W ||L3,P1||6||10/90 |
|- | |- | ||
|2-IKV-184||[[Cognitive Antropology|Kognitívna antropológia]]||Kanovský M. *|| ||1/W ||L2,S1||5||60/40 | |2-IKV-184||[[Cognitive Antropology|Kognitívna antropológia]]||Kanovský M. *|| ||1/W ||L2,S1||5||60/40 | ||
Riadok 102: | Riadok 100: | ||
|- | |- | ||
|2-IKV-142||[[Philosophy of Action|Filozofia konania]]||Višňovský E. *|| ||2/W ||L2,S1||5||50/50 | |2-IKV-142||[[Philosophy of Action|Filozofia konania]]||Višňovský E. *|| ||2/W ||L2,S1||5||50/50 | ||
+ | |- | ||
+ | |2-IKV-267||[[Mathematical Logic for Cognitive Science| Matematická logika pre kognitívnu vedu]]||[http://thales.doa.fmph.uniba.sk/katc/pages/member.php?jazyk=sk&clen=zlatos Zlatoš P.] *|| ||1/S ||L2,P1||5||50/50 | ||
|- | |- | ||
|2-IKV-234||[[Knowledgeable Problem Solving Systems|Znalostné systémy]]||[[Mikulas Popper|Popper M.]] *|| ||2/W ||L2,P2||5||50/50 s | |2-IKV-234||[[Knowledgeable Problem Solving Systems|Znalostné systémy]]||[[Mikulas Popper|Popper M.]] *|| ||2/W ||L2,P2||5||50/50 s | ||
Riadok 109: | Riadok 109: | ||
|2-IKV-265||[[Speech Recognition|Rozpoznávanie reči]]||[[Marek Nagy|Nagy M.]] || ||2/W ||L2,P2||5||30/70 | |2-IKV-265||[[Speech Recognition|Rozpoznávanie reči]]||[[Marek Nagy|Nagy M.]] || ||2/W ||L2,P2||5||30/70 | ||
|- | |- | ||
− | |2-IKV-182||[[Current Theories of Consciousness|Súčasné teórie vedomia]]||[[ | + | |2-IKV-182||[[Current Theories of Consciousness|Súčasné teórie vedomia]]||[[Silvia Galikova|Gáliková S.]] (SAV) *||2-IKV-114!||2/W||L2,S1||5||50/50 s |
|- | |- | ||
|2-IKV-233||[[Cognitive Laboratory|Kognitívne laboratórium]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]] *|| ||2/W ||C3||5||50/50 | |2-IKV-233||[[Cognitive Laboratory|Kognitívne laboratórium]]||[[Jan Rybar|Rybár J.]] *|| ||2/W ||C3||5||50/50 |
Verzia zo dňa a času 12:50, 1. september 2009
Magisterský program Kognitívna veda
Prečítajte si Opis magisterského programu Kognitívna veda
Garantom tohto programu je Doc. PhDr. Ján Rybár, CSc.
Bloky vyrovnávacích predmetov
povinný výber: 1 blok (z 2 blokov)
- Vyrovnávacie predmety - umelá inteligencia
2-IKV-101 | Programovanie (1) | Švantner J. | 1/W | L2,LP2 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-102 | Matematika | Kvasnička V. | 1/W | L2,P2 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-103 | Základy umelej inteligencie pre kognitívnu vedu | Markošová M. | 1/W | L2,S2 | 5 | 50/50 |
- Vyrovnávacie predmety - psychológia
2-IKV-111 | Základy psychológie | Hennelová K. | 1/W | L2,S1 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-112 | Moderné sociálne teórie | Németh Š. | 1/W | L2,LP2 | 5 | 50/50 |
Povinné predmety
2-IKV-121 | Úvod do kognitívnej vedy | Retová D. | 1/W | L2,S1 | 5 | 70/30 | |
2-IKV-113 | Kognitívna psychológia | Rybár J. | 1/W | L2,S2 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-114 | Úvod do filozofie mysle | Kamhal D. | 1/W | L2,S2 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-123 | Úvod do neurovedy | Ostatníková D. | 1/S | L3 | 5 | 30/70 | |
2-IKV-122 | Semestrálny projekt | KAI | 1/S | LP4 | 5 | 100/0 | |
2-IKV-921 | Diplomový seminár | KAI | 2/S | C4 | 5 | 70/30 | |
2-IKV-910 | Diplomová práca | KAI | 2/S | D | 20 | 70/30 |
Povinne voliteľné predmety
- Umelá inteligencia', povinný výber: 5 kreditov
2-IKV-131 | Reprezentácia, poznatky a usudzovanie | Šefránek J. | 2-IKV-103! | 1/S | L2,P2 | 5 | 50/50 |
2-IKV-133 | Základy umelej inteligencie (2) | Markošová M. | 2-IKV-103! | 1/S | L2,S2 | 5 | 50/50 |
2-IKV-135 | Neuropočítanie | Farkaš I. | 1/S | L2,P2 | 5 | 70/30 |
- Psychológia, povinný výber: 5 kreditov
2-IKV-141 | Aktuálne trendy v kognitívnej psychológii | Chudý V. | 2-IKV-111! | 1/S | L2,S1 | 5 | 50/50 |
2-IKV-183 | Psycholingvistika | Bašňáková J. | 1/S | L2,S1 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-143 | Filozofia jazyka | Kamhal D. | 1/S | L2,S1 | 5 | 70/30 |
Výberové predmety
2-AIN-123 | Počítačové videnie (1) | Ftáčnik M. | 1/W | L2,P2 | 5 | 40/60 | |
2-INF-150 | Strojové učenie] | Vinař T. | 1/W | L3,P1 | 6 | 10/90 | |
2-IKV-184 | Kognitívna antropológia | Kanovský M. * | 1/W | L2,S1 | 5 | 60/40 | |
2-AIN-181 | Evolučné algoritmy | Markošová M. | 1/W | C2 | 3 | 40/60 | |
2-IKV-167 | Praktický seminár robotiky | Petrovič Pa. | 1/S | S2 | 3 | 100/0 | |
2-IKV-261 | Logika a kognitívna veda | Šefránek J. | 2-IKV-103! | 1/S | L2,S1 | 5 | 50/50 |
1-AIN-480 | Neurónové siete | Farkaš I. | 1/S | L2,P2 | 6 | 50/50 | |
2-IKV-164 | Multiagentové systémy | Lúčny A. | 2-IKV-103! | 1/S | L2,P2 | 5 | 50/50 |
2-AIN-503 | Seminár z bioinformatiky (1) | Brejová B. | 1/W | S2 | 1 | 100/0 s | |
2-AIN-109 | Programovanie paralelných a distribuovaných systémov | Gruska D. | 1/S | L3,P1 | 4 | 40/60 | |
2-IKV-181 | Význam a komunikácia | Kamhal D. | 1/S | L2,S1 | 5 | 70/30 | |
2-INF-238 | Grafové modely v strojovom učení | Vinař T. | 1/S | L4 | 6 | 40/60 | |
2-IKV-142 | Filozofia konania | Višňovský E. * | 2/W | L2,S1 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-267 | Matematická logika pre kognitívnu vedu | Zlatoš P. * | 1/S | L2,P1 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-234 | Znalostné systémy | Popper M. * | 2/W | L2,P2 | 5 | 50/50 s | |
2-IKV-232 | Kognitívna sémantika a kognitívna teória reprezentácie | Retová D. * | 2/W | L2,S2 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-265 | Rozpoznávanie reči | Nagy M. | 2/W | L2,P2 | 5 | 30/70 | |
2-IKV-182 | Súčasné teórie vedomia | Gáliková S. (SAV) * | 2-IKV-114! | 2/W | L2,S1 | 5 | 50/50 s |
2-IKV-233 | Kognitívne laboratórium | Rybár J. * | 2/W | C3 | 5 | 50/50 | |
2-IKV-235 | Nové trendy v kognitívnej vede | Farkaš I. * | 2/W | S3 | 5 | 70/30 | |
2-AIN-245 | Usudzovanie za prítomnosti neurčitosti | Guller D. | 2/W | C4 | 6 | 40/60 s | |
2-AIN-143 | Kvalitatívne modelovanie a simulácia | Takáč M. | 2/S | L2,P2 | 6 | 40/60 |