Speech Recognition/sk: Rozdiel medzi revíziami

 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 8: Riadok 8:
 
   | form = P - prednáška (2), C - cvičenie (2)
 
   | form = P - prednáška (2), C - cvičenie (2)
 
   | evaluation = 30/70  
 
   | evaluation = 30/70  
   | webpage = chýba
+
   | webpage = http://cpr.ii.fmph.uniba.sk/moodle
 
   | teacher = [[Marek Nagy|RNDr. Marek Nagy]]
 
   | teacher = [[Marek Nagy|RNDr. Marek Nagy]]
 
   | email = mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
   | email = mnagy[[Image:zavinac.gif|@]]ii.fmph.uniba.sk
 
   | homepage = http://ii.fmph.uniba.sk/~mnagy/
 
   | homepage = http://ii.fmph.uniba.sk/~mnagy/
   | description = Aim is to familiarize with statistical approaches employed in speech recognition and apply it on real problems. Also the aim is to obtain skills to develope voice controled applications.
+
   | description = Prierez problematikou spracovania reči s dôrazom na rozpoznávanie reči a HTK toolkit.
 
   | offered_in = Voliteľný v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívne vedy]]
 
   | offered_in = Voliteľný v [[Master program in Cognitive Science|Magisterskom programe Kognitívne vedy]]
 
   | recommendations = žiadne
 
   | recommendations = žiadne
 
}}
 
}}

Aktuálna revízia z 08:12, 9. február 2009

Rozpoznávanie reči 2-IKV-265

choď na zoznam všetkých predmetov...

Názov a kód predmetu: Rozpoznávanie reči (2-IKV-265)
Prerekvizity: žiadne
Vyučuje sa/odporúčaný ročník: Zimný semester / 2
Forma a # hodín/týždeň: P - prednáška (2), C - cvičenie (2)
Kredity: 5
Hodnotenie (semester/skúška): 30/70
Webstránka predmetu: http://cpr.ii.fmph.uniba.sk/moodle
Informačný list: Informačný list 2-IKV-265 (fakultná služba)
Vyučujúci: RNDr. Marek Nagy
E-mail: mnagy@ii.fmph.uniba.sk
Domovská stránka: http://ii.fmph.uniba.sk/~mnagy/

Popis predmetu:

Prierez problematikou spracovania reči s dôrazom na rozpoznávanie reči a HTK toolkit.

Je časťou študijného programu: Voliteľný v Magisterskom programe Kognitívne vedy

Odporúčania: žiadne