Submitting Diploma and Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami

(Vyhodenie zneprehľadňujúceho mailu garanta, preusporiadanie spoločných informácií)
 
(48 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
= Informácie o odovzdávaní diplomových a bakalárskych prác =
+
= Odovzdávanie diplomových a bakalárskych prác =
  
Aktualizované informácie: 3.5.2011
+
Aktualizované: apríl 2016
 
+
Termín odovzdania diplomovej práce: '''6.5.2011''' do 19:00 hod.<br>
+
Termín odovzdania bakalárskej práce: '''03.06.2011'''<br>
+
Miesto odovzdania: sekretariát KAI v pavilóne informatiky (i24)
+
  
 
Odporúčame prečítať si [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty o záverečných prácach].
 
Odporúčame prečítať si [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty o záverečných prácach].
 +
 +
[[Media:vzor_prace.pdf|Vzor prvých strán záverečnej práce]]
 +
 +
== Termíny ==
 +
 +
Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ).
 +
 +
* Termín odovzdania diplomovej práce AI: '''04.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.
 +
* Termín odovzdania diplomovej práce KV: '''25.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.
 +
* Termín odovzdania bakalárskej práce: <del>'''16.05.2016 (pondelok)'''</del> '''31.05.2016''' (utorok) do '''15:00''' hod.
 +
 +
Práce spolu s potrebnými dokumentmi sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v miestnosti I-24.
  
 
== Úlohy študenta ==
 
== Úlohy študenta ==
  
# Získať od školiteľa 1x tlačivo ''Zadanie záverečnej práce'' (tlačivo FMFI zadanie ZP) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, garant). Podpísané ZDP je potrebné '''zviazať do každej odovzdanej kópie''' (do jednej kópie originál, do zvyšných stačia kópie) a '''nascanovnú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce'''.
+
# Získať od školiteľa 1x tlačivo ''Zadanie záverečnej práce (ZP)'', ak študent menil tému (tlačivo "FMFI zadanie ZP" z AISu) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, <span style="text-decoration: line-through;">garant</span>). Podpísané ZP je potrebné '''zviazať do každej odovzdanej práce''' (do jednej práce '''originál''', do zvyšných stačia kópie) a '''nascanovanú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce'''.
# Zistiť v AIS2 36-miestny hexadecimálny kód práce, ktorý možno napísať buď na obal práce alebo na titulný list. Kód nájde v časti záverečná práca, kde pod ikonou bežca zvolí opäť možnosť záverečná práca.
+
# Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčné zmluvy (jeden štvorstranový PDF súbor).  
# Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčnú zmluvu.
+
# Odovzdať nasledujúce dokumenty (v zátvorke je len účel, odovzdáva sa všetko naraz na sekretariáte I24):
# Odovzdať nasledujúce dokumenty:
+
## 3x diplomovú alebo 3x bakalársku prácu so zaviazaným a podpísaným ZP (školiteľ, [oponent], knižnica) - stačí zviazať tepelnou väzbou
## 3x diplomovú prácu so zaviazaným a podpísaným ZDP (školiteľ, oponent, knižnica)
+
## 3x licenčná zmluva SK + 3x licenčná zmluva UK (študent, knižnica, archív)
## 3x licenčná zmluva (študent, knižnica, archív)
+
## 1x kópia titulného listu práce (archív ŠO)( titulný list nieje totožný s obálkou práce )  
## 1x kópia titulného listu práce (archív)
+
## 1x kópia ZP (archív ŠO)
## 1x kópia ZDP (archív)
+
## Elektronická príloha  ( CD ) musí byť prilepená na zadnej pevnej strane prace z vnútornej strany( samolepiaca plastová obálka alebo papierová obálka na CD )
 +
 
 +
# čísla študijných odborov pre účely titulného listu záverečnej práce :
 +
## 2511 Aplikovaná informatika
 +
## 2503 Kognitívna veda
 +
 
 +
* '''Názov práce musí byť totožný s názvom zadania práce. ( dodržiavať veľké a malé písmená, bodky, čiarky, dĺžne, mäkčene, jazyk... ). Zadanie v AIS2 musí byť 100% totožný s názvom práce'''
  
 
=== Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce ===
 
=== Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce ===
Riadok 26: Riadok 40:
 
== Úlohy školiteľa ==
 
== Úlohy školiteľa ==
  
# Vytlačiť a odovzdať študentovi ZDP (tlačivo FMFI zadanie ZP zo systému AIS2)
+
# '''Pred označením zadania v AISe flagom "úplné"''': ''musia mať všetky záverečné práce odovzdávané do Centrálneho registra záverečných prác (CRZP) definovaný primárny aj sekundárny jazyk - musia byť odlišné. Väčšina záverečných prác bude mať primárny jazyk slovenský, sekundárny jazyk je v takomto prípade anglický. Ak je primárny jazyk iný ako slovenský, sekundárny jazyk je slovenský. Aj v prípade, že ani primárny ani sekundárny jazyk nie je anglický, treba ale zadať názov záverečnej práce aj v anglickom jazyku - inak by sa nedal vložiť abstrakt v angličtine. (Toto je technicky zabezpečené v parametroch.) Názov záverečnej práce teda bude tiež v dvoch jazykoch. Záverečnú prácu, ktorá nebude spĺňať tieto podmienky, CRZP odmietne - neurobí kontrolu originality a práca sa dostane do stavu "neimportované v CRZP".''
# Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (neodkladne po odovzdaní práce a vygenerovaní protokolu systémom)
+
# '''Predtým ako študent prácu vytlačí''': Vytlačiť a odovzdať študentovi ZP, ak študent menil zadanie práce (tlačivo "FMFI zadanie ZP" zo systému AIS2 s konfiguráciou podpisov 1x študent, 1x vedúci, <span style="text-decoration: line-through;">1x garant</span>)
# Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k obidvom protokolom o originalite (2ks, sekretariát katedry, 30.5.2011 pre diplomové práce, 20.6.2011 pre bakalárske práce)
+
# Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (od roku 2014 zabezpečuje KAI)
 +
# Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k protokolu o originalite (1ks, sekretariát katedry, DD.MM.2015 pre diplomové práce, DD.MM.2015 pre bakalárske práce)
  
 
== Úlohy katedry ==
 
== Úlohy katedry ==
  
# Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality zo systému THESES, ak už bude k dispozícií, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane oboch protokolov originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
+
# Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane protokolu originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
# Zabezpečiť posudok oponenta v prípade diplomových prác.
+
# Zabezpečiť posudky.
  
  
 
__notoc__
 
__notoc__

Aktuálna revízia z 09:48, 19. máj 2016

Odovzdávanie diplomových a bakalárskych prác

Aktualizované: apríl 2016

Odporúčame prečítať si informácie fakulty o záverečných prácach.

Vzor prvých strán záverečnej práce

Termíny

Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ).

  • Termín odovzdania diplomovej práce AI: 04.05.2016 (streda) do 15:00hod.
  • Termín odovzdania diplomovej práce KV: 25.05.2016 (streda) do 15:00hod.
  • Termín odovzdania bakalárskej práce: 16.05.2016 (pondelok) 31.05.2016 (utorok) do 15:00 hod.

Práce spolu s potrebnými dokumentmi sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v miestnosti I-24.

Úlohy študenta

  1. Získať od školiteľa 1x tlačivo Zadanie záverečnej práce (ZP), ak študent menil tému (tlačivo "FMFI zadanie ZP" z AISu) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, garant). Podpísané ZP je potrebné zviazať do každej odovzdanej práce (do jednej práce originál, do zvyšných stačia kópie) a nascanovanú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce.
  2. Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčné zmluvy (jeden štvorstranový PDF súbor).
  3. Odovzdať nasledujúce dokumenty (v zátvorke je len účel, odovzdáva sa všetko naraz na sekretariáte I24):
    1. 3x diplomovú alebo 3x bakalársku prácu so zaviazaným a podpísaným ZP (školiteľ, [oponent], knižnica) - stačí zviazať tepelnou väzbou
    2. 3x licenčná zmluva SK + 3x licenčná zmluva UK (študent, knižnica, archív)
    3. 1x kópia titulného listu práce (archív ŠO)( titulný list nieje totožný s obálkou práce )
    4. 1x kópia ZP (archív ŠO)
    5. Elektronická príloha ( CD ) musí byť prilepená na zadnej pevnej strane prace z vnútornej strany( samolepiaca plastová obálka alebo papierová obálka na CD )
  1. čísla študijných odborov pre účely titulného listu záverečnej práce :
    1. 2511 Aplikovaná informatika
    2. 2503 Kognitívna veda
  • Názov práce musí byť totožný s názvom zadania práce. ( dodržiavať veľké a malé písmená, bodky, čiarky, dĺžne, mäkčene, jazyk... ). Zadanie v AIS2 musí byť 100% totožný s názvom práce

Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce

  • je potrebné si potvrdiť tlačivo Potvrdenie o vysporiadaní záväzkov študenta voči knižnici 1x, toto tlačivo po potvrdení v knižnici odovzdá študent na študijné oddelenie

Úlohy školiteľa

  1. Pred označením zadania v AISe flagom "úplné": musia mať všetky záverečné práce odovzdávané do Centrálneho registra záverečných prác (CRZP) definovaný primárny aj sekundárny jazyk - musia byť odlišné. Väčšina záverečných prác bude mať primárny jazyk slovenský, sekundárny jazyk je v takomto prípade anglický. Ak je primárny jazyk iný ako slovenský, sekundárny jazyk je slovenský. Aj v prípade, že ani primárny ani sekundárny jazyk nie je anglický, treba ale zadať názov záverečnej práce aj v anglickom jazyku - inak by sa nedal vložiť abstrakt v angličtine. (Toto je technicky zabezpečené v parametroch.) Názov záverečnej práce teda bude tiež v dvoch jazykoch. Záverečnú prácu, ktorá nebude spĺňať tieto podmienky, CRZP odmietne - neurobí kontrolu originality a práca sa dostane do stavu "neimportované v CRZP".
  2. Predtým ako študent prácu vytlačí: Vytlačiť a odovzdať študentovi ZP, ak študent menil zadanie práce (tlačivo "FMFI zadanie ZP" zo systému AIS2 s konfiguráciou podpisov 1x študent, 1x vedúci, 1x garant)
  3. Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (od roku 2014 zabezpečuje KAI)
  4. Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k protokolu o originalite (1ks, sekretariát katedry, DD.MM.2015 pre diplomové práce, DD.MM.2015 pre bakalárske práce)

Úlohy katedry

  1. Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane protokolu originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
  2. Zabezpečiť posudky.