Submitting Diploma and Bachelor Theses/sk: Rozdiel medzi revíziami

d
(Vyhodenie zneprehľadňujúceho mailu garanta, preusporiadanie spoločných informácií)
 
(52 medziľahlých úprav od 4 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
= Informácie o odovzdávaní diplomových a bakalárskych prác =
+
= Odovzdávanie diplomových a bakalárskych prác =
  
'''Diplomové práce''' sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v počte 3 kusy
+
Aktualizované: apríl 2016
(zviazané a podpísané, určenie: školiteľ, oponent, knižnica) do '''6.5.2011''' (aplikovaná informatika a kognitívna veda)<br>
+
'''Bakalárske práce''' sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v počte 2 kusy
+
(zviazané a podpísané, určenie: školiteľ, knižnica) do '''03.06.2011'''.
+
  
== Tlačivá potrebné na odovzdanie diplomových/bakalárskych prác ==
+
Odporúčame prečítať si [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty o záverečných prácach].
  
<blockquote>
+
[[Media:vzor_prace.pdf|Vzor prvých strán záverečnej práce]]
{| border=1 cellspacing=0 cellpadding=4
+
|-
+
| <small><font color=red>Nasledujúce dokumenty vychádzajú zo smernice rektora - [http://www.fmph.uniba.sk/fileadmin/user_upload/editors/fakulta/legislativa/zav_prace/Zaverecne_prace.pdf vnútorného predpisu č.5/2010].<br>Pozri tiež: [http://www.fmph.uniba.sk/index.php?id=2669 informácie fakulty]</font></small>
+
|}
+
</blockquote>
+
  
* <font color=red>Nové:</font> Potvrdenie o originalite, ktoré má z AIS dodať študent v spolupráci so školiteľom
+
== Termíny ==
* Vyplnený [[Media:titul.pdf|titulný list]] záverečnej práce 1x
+
* [https://stella.uniba.sk/zkp Potvrdenie o odovzdaní] diplomovej/bakalárskej práce elektronicky do knižnice 1x
+
* Vyplnená [[Media:zav_prace_2.pdf|licenčná zmluva]] 3x, ak nie je možné odovzdať licenčnú zmluvu je potrebné odovzdať
+
** [[Media:zav_prace_vyhl.pdf|Vyhlásenie]] 3x
+
  
== Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce ==
+
Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ).
  
*je potrebné si potvrdiť tlačivo [http://www.fmph.uniba.sk/fileadmin/user_upload/editors/fakulta/legislativa/zav_prace/zav_prace_3.pdf Potvrdenie o vysporiadaní záväzkov] študenta voči knižnici 1x, toto tlačivo po potvrdení v knižnici odovzdá študent na '''študijné oddelenie'''
+
* Termín odovzdania diplomovej práce AI: '''04.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.
 +
* Termín odovzdania diplomovej práce KV: '''25.05.2016 (streda)''' do '''15:00'''hod.
 +
* Termín odovzdania bakalárskej práce: <del>'''16.05.2016 (pondelok)'''</del> '''31.05.2016''' (utorok) do '''15:00''' hod.
  
== Posudky ==  
+
Práce spolu s potrebnými dokumentmi sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v miestnosti I-24.
 +
 
 +
== Úlohy študenta ==
 +
 
 +
# Získať od školiteľa 1x tlačivo ''Zadanie záverečnej práce (ZP)'', ak študent menil tému (tlačivo "FMFI zadanie ZP" z AISu) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, <span style="text-decoration: line-through;">garant</span>). Podpísané ZP je potrebné '''zviazať do každej odovzdanej práce''' (do jednej práce '''originál''', do zvyšných stačia kópie) a '''nascanovanú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce'''.
 +
# Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčné zmluvy (jeden štvorstranový PDF súbor).
 +
# Odovzdať nasledujúce dokumenty (v zátvorke je len účel, odovzdáva sa všetko naraz na sekretariáte I24):
 +
## 3x diplomovú alebo 3x bakalársku prácu so zaviazaným a podpísaným ZP (školiteľ, [oponent], knižnica) - stačí zviazať tepelnou väzbou
 +
## 3x licenčná zmluva SK + 3x licenčná zmluva UK (študent, knižnica, archív)
 +
## 1x kópia titulného listu práce (archív ŠO)( titulný list nieje totožný s obálkou práce )
 +
## 1x kópia ZP (archív ŠO)
 +
## Elektronická príloha  ( CD ) musí byť prilepená na zadnej pevnej strane prace z vnútornej strany( samolepiaca plastová obálka alebo papierová obálka na CD )
 +
 
 +
# čísla študijných odborov pre účely titulného listu záverečnej práce :
 +
## 2511 Aplikovaná informatika
 +
## 2503 Kognitívna veda
 +
 
 +
* '''Názov práce musí byť totožný s názvom zadania práce. ( dodržiavať veľké a malé písmená, bodky, čiarky, dĺžne, mäkčene, jazyk... ). Zadanie v AIS2 musí byť 100% totožný s názvom práce'''
 +
 
 +
=== Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce ===
 +
 
 +
* je potrebné si potvrdiť tlačivo [http://www.fmph.uniba.sk/fileadmin/user_upload/editors/fakulta/legislativa/zav_prace/zav_prace_3.pdf Potvrdenie o vysporiadaní záväzkov] študenta voči knižnici 1x, toto tlačivo po potvrdení v knižnici odovzdá študent na '''študijné oddelenie'''
 +
 
 +
== Úlohy školiteľa ==
 +
 
 +
# '''Pred označením zadania v AISe flagom "úplné"''': ''musia mať všetky záverečné práce odovzdávané do Centrálneho registra záverečných prác (CRZP) definovaný primárny aj sekundárny jazyk - musia byť odlišné. Väčšina záverečných prác bude mať primárny jazyk slovenský, sekundárny jazyk je v takomto prípade anglický. Ak je primárny jazyk iný ako slovenský, sekundárny jazyk je slovenský. Aj v prípade, že ani primárny ani sekundárny jazyk nie je anglický, treba ale zadať názov záverečnej práce aj v anglickom jazyku - inak by sa nedal vložiť abstrakt v angličtine. (Toto je technicky zabezpečené v parametroch.) Názov záverečnej práce teda bude tiež v dvoch jazykoch. Záverečnú prácu, ktorá nebude spĺňať tieto podmienky, CRZP odmietne - neurobí kontrolu originality a práca sa dostane do stavu "neimportované v CRZP".''
 +
# '''Predtým ako študent prácu vytlačí''': Vytlačiť a odovzdať študentovi ZP, ak študent menil zadanie práce (tlačivo "FMFI zadanie ZP" zo systému AIS2 s konfiguráciou podpisov 1x študent, 1x vedúci, <span style="text-decoration: line-through;">1x garant</span>)
 +
# Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (od roku 2014 zabezpečuje KAI)
 +
# Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k protokolu o originalite (1ks, sekretariát katedry, DD.MM.2015 pre diplomové práce, DD.MM.2015 pre bakalárske práce)
 +
 
 +
== Úlohy katedry ==
 +
 
 +
# Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane protokolu originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
 +
# Zabezpečiť posudky.
  
(školiteľa a oponenta) na diplomové práce sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v počte 2 podpísané kusy do 30.5.2011 a posudok (školiteľa) pre bakalárske práce v počte 2 podpísané kusy do 20.6.2011.
 
  
 
__notoc__
 
__notoc__

Aktuálna revízia z 08:48, 19. máj 2016

Odovzdávanie diplomových a bakalárskych prác

Aktualizované: apríl 2016

Odporúčame prečítať si informácie fakulty o záverečných prácach.

Vzor prvých strán záverečnej práce

Termíny

Termíny odovzdávania prác sa riadia podľa Harmonogramu štúdia na akademický rok FMFI UK 2015/2016 ( Ročenka FMFI UK akademický rok 2015/2016 str. 39 ).

  • Termín odovzdania diplomovej práce AI: 04.05.2016 (streda) do 15:00hod.
  • Termín odovzdania diplomovej práce KV: 25.05.2016 (streda) do 15:00hod.
  • Termín odovzdania bakalárskej práce: 16.05.2016 (pondelok) 31.05.2016 (utorok) do 15:00 hod.

Práce spolu s potrebnými dokumentmi sa odovzdávajú na sekretariáte KAI v miestnosti I-24.

Úlohy študenta

  1. Získať od školiteľa 1x tlačivo Zadanie záverečnej práce (ZP), ak študent menil tému (tlačivo "FMFI zadanie ZP" z AISu) a získať na tlačivo všetky potrebné podpisy (študent, školiteľ, garant). Podpísané ZP je potrebné zviazať do každej odovzdanej práce (do jednej práce originál, do zvyšných stačia kópie) a nascanovanú kópiu priložiť aj do elektronickej verzie práce.
  2. Prácu odovzdať do systému AIS2, označiť ju ako finálnu a stiahnuť licenčné zmluvy (jeden štvorstranový PDF súbor).
  3. Odovzdať nasledujúce dokumenty (v zátvorke je len účel, odovzdáva sa všetko naraz na sekretariáte I24):
    1. 3x diplomovú alebo 3x bakalársku prácu so zaviazaným a podpísaným ZP (školiteľ, [oponent], knižnica) - stačí zviazať tepelnou väzbou
    2. 3x licenčná zmluva SK + 3x licenčná zmluva UK (študent, knižnica, archív)
    3. 1x kópia titulného listu práce (archív ŠO)( titulný list nieje totožný s obálkou práce )
    4. 1x kópia ZP (archív ŠO)
    5. Elektronická príloha ( CD ) musí byť prilepená na zadnej pevnej strane prace z vnútornej strany( samolepiaca plastová obálka alebo papierová obálka na CD )
  1. čísla študijných odborov pre účely titulného listu záverečnej práce :
    1. 2511 Aplikovaná informatika
    2. 2503 Kognitívna veda
  • Názov práce musí byť totožný s názvom zadania práce. ( dodržiavať veľké a malé písmená, bodky, čiarky, dĺžne, mäkčene, jazyk... ). Zadanie v AIS2 musí byť 100% totožný s názvom práce

Po obhájení diplomovej/bakalárskej práce

  • je potrebné si potvrdiť tlačivo Potvrdenie o vysporiadaní záväzkov študenta voči knižnici 1x, toto tlačivo po potvrdení v knižnici odovzdá študent na študijné oddelenie

Úlohy školiteľa

  1. Pred označením zadania v AISe flagom "úplné": musia mať všetky záverečné práce odovzdávané do Centrálneho registra záverečných prác (CRZP) definovaný primárny aj sekundárny jazyk - musia byť odlišné. Väčšina záverečných prác bude mať primárny jazyk slovenský, sekundárny jazyk je v takomto prípade anglický. Ak je primárny jazyk iný ako slovenský, sekundárny jazyk je slovenský. Aj v prípade, že ani primárny ani sekundárny jazyk nie je anglický, treba ale zadať názov záverečnej práce aj v anglickom jazyku - inak by sa nedal vložiť abstrakt v angličtine. (Toto je technicky zabezpečené v parametroch.) Názov záverečnej práce teda bude tiež v dvoch jazykoch. Záverečnú prácu, ktorá nebude spĺňať tieto podmienky, CRZP odmietne - neurobí kontrolu originality a práca sa dostane do stavu "neimportované v CRZP".
  2. Predtým ako študent prácu vytlačí: Vytlačiť a odovzdať študentovi ZP, ak študent menil zadanie práce (tlačivo "FMFI zadanie ZP" zo systému AIS2 s konfiguráciou podpisov 1x študent, 1x vedúci, 1x garant)
  3. Vytlačiť a odovzdať na sekretariát KAI protokol o originalite práce z AIS2 (od roku 2014 zabezpečuje KAI)
  4. Odovzdať posudok školiteľa, v ktorom sa okrem iného vyjadrí aj k protokolu o originalite (1ks, sekretariát katedry, DD.MM.2015 pre diplomové práce, DD.MM.2015 pre bakalárske práce)

Úlohy katedry

  1. Zabezpečiť vytlačenie tlačiva o kontrole originality, v prípade potreby požiada študenta o doručenie práce (vrátane protokolu originality) vedúcemu, prípadne aj oponentovi práce.
  2. Zabezpečiť posudky.