RealTimeComputerGraphics: Rozdiel medzi revíziami

Riadok 106: Riadok 106:
 
* Tessellation evaluation shader
 
* Tessellation evaluation shader
 
Témy: napíšte control a evaluation  shader ktorý prerozdelí trojuholník: [[media:cv4.zip|cv4.zip]]
 
Témy: napíšte control a evaluation  shader ktorý prerozdelí trojuholník: [[media:cv4.zip|cv4.zip]]
 +
 +
=== Excercise04 "Motion Blur” ===
 +
* Screen space motion blur
 +
* Framebuffer Object
 +
Témy: napíšte shader ktorý vytvorí efekt "motion blur": [[media:cv5.zip|cv5.zip]]

Verzia zo dňa a času 08:44, 31. marec 2016

Real-time computer graphics

This lecture ...

  • Will focus on visualization of 3D scenes
  • Will show you what are current topics
  • Will improve your skills in
    • OpenGL
    • Computational geometry
    • Algorithms and data structures


What you Need to Pass


  • Grades
    • A = 92-100
    • B = 84-91
    • C = 76-83
    • D = 68-75
    • E = 60-67
    • Fx = 0-59

LESSONS

Lesson00 "Introduction to Computer Graphics"

  • Introduction to Computer Graphics
  • Common techniques
  • Cutting edge tools and packages
  • State of the Art
  • Lecture schedule
  • "Terms and conditions" of this lecture
  • Lecture notes: Lecture0.pdf

Lesson01 "Graphics Pipeline, Shaders"

  • OpenGL Graphics Pipeline
  • Shader languages
  • GLSL – vertex, fragment
  • Passing variables
  • Lecture notes: Lecture1.pdf

Lesson02 "Buffer Objects, FBO"

  • Vertex arrays
  • Buffer object data
  • Vertex Buffer Objects
  • Pixel Buffer Objects
  • Rendering to texture
  • Deferred lighting
  • Lecture notes: Lecture2.pdf

Lesson03 "Lighting, Texturing"

  • Rendering equation
  • Phong local illumination
  • Oren-Nayar model
  • Cook-Torrance model
  • Texture filtering
  • Bump mapping
  • Lecture notes: Lecture3.pdf



EXCERCISES

Excercise00 "Základný projekt”

  • Základný projekt: cv0.rar
  • Práca s knižnicami GLUT a GLEW

Témy: spustenie projektu, cvičenie s pridávaním svetla do scény a shaderov

Excercise01 "Animácia”

  • Transformácia objektov
  • Animácia, matice

Témy: cvičenie transformácie v shader programe: cv1.rar

Excercise02 "GLSL 4.00.9”

  • Transformácia objektov
  • Animácia, matice
  • VBO

Témy: prepíšte predchádzajúce cvičenie do GLSL 4.00.9: cv2.zip

Excercise03 "Geometry Shader”

  • Z buffer
  • Geometry Shader

Témy: napíšte geometry shader ktorý vytvorí z trojuholníka štvorsten: cv3.zip

Excercise04 "Tessellation”

  • Tessellation control shader
  • Tessellation evaluation shader

Témy: napíšte control a evaluation shader ktorý prerozdelí trojuholník: cv4.zip

Excercise04 "Motion Blur”

  • Screen space motion blur
  • Framebuffer Object

Témy: napíšte shader ktorý vytvorí efekt "motion blur": cv5.zip