Bachelor seminar group II - 2016: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 9: | Riadok 9: | ||
|- | |- | ||
|Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11] | |Katarína Achbergerová||Marek Nagy||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~achbergero12/bakalarka2015/ Spoločenská online hra založená na stroop efekte-rozpoznávania dyslexie u detí vo veku 9-11] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||2||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Alžbeta Bachroníková||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~bachronikov2/bakalarka/downloads.html Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa] | |Alžbeta Bachroníková||Peter Borovanský||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~bachronikov2/bakalarka/downloads.html Softvérová podpora vyučovania matematiky Hejného metódou prostredie Deda Lesoňa] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||2||-|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Martin Fiala||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fiala23/bakalarska_praca/ Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí] | |Martin Fiala||Andrej Jursa||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~fiala23/bakalarska_praca/ Implementácia systému s real-time prvkami, určeného na správu tímu ľudí] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||2||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Peter Floch||Ján Rybár||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~floch2/Bakalarka/ Online laboratórium] | |Peter Floch||Ján Rybár||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~floch2/Bakalarka/ Online laboratórium] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||-||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Adam Grund||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~grund3/Bakalarka/ Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ] | |Adam Grund||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~grund3/Bakalarka/ Strojopis pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||+||2|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/ Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero] | |Ákos Hervay||Pavel Petrovič||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~hervay2/bc_sphero/ Vizuálny programovací jazyk pre guľového robota Sphero] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||+||2|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/ Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota] | |Michal Hradečný||Peter Borovanský||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hradecny3/Bakalarska%20praca/ Mobilná aplikácia na ovládanie EV3 Lego robota] | ||
− | | 1||-|| || || || || || || || || || || | + | | 1||-||+||2|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Andrej Hýll||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/ Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií] | |Andrej Hýll||Damas Gruska||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~hyll3/bakalarska_praca/ Vývoj aplikácií pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompentencií] | ||
− | | 1||+|| || || || || || || || || || || | + | | 1||+||-||2|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Erik Jankovič||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jankovic31/bc/ Cloud management software] | |Erik Jankovič||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jankovic31/bc/ Cloud management software] | ||
− | | -||1|| || || || || || || || || || || | + | | -||1||-||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/ Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách] | |Timotej Jurášek||Michal Ferko||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~jurasek7/bak/ Procedurálne generovanie a reprezentácia stavu príbehu v jednoduchých textových hrách] | ||
− | | -||-|| || || || || || || || || || || | + | | -||-||1||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ] | |Matúš Kováč||Ľudmila Jašková||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~kovac192/bakalarka Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ] | ||
− | | +||1|| || || || || || || || || || || | + | | +||1||+||-|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Dávid Kőszeghy||Jozef Šiška||[http://dejwoo.com/thesis/ Internet of Things in Automotive Industry] | |Dávid Kőszeghy||Jozef Šiška||[http://dejwoo.com/thesis/ Internet of Things in Automotive Industry] | ||
− | | +||1|| || || || || || || || || || || | + | | +||1||+||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/ Inteligentný organizátor súborov] | |Stanislav Krajčovič||František Gyárfáš||[http://www.st.fmph.uniba.sk/~krajcovic46/ Inteligentný organizátor súborov] | ||
− | | +||1|| || || || || || || || || || || | + | | +||1||+||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/ Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony] | |Marek Stachera||Damas Gruska||[http://davinci.fmph.uniba.sk/~stachera1/Bakalarka/ Aplikácie pre mobilné zariadenia na rozvoj matematických kompetencií - počtové výkony] | ||
− | | 1||-|| || || || || || || || || || || | + | | 1||-||+||+|| || || || || || || || || |
|- | |- | ||
|} | |} |
Verzia zo dňa a času 08:44, 31. marec 2016
Štvrtok, 9:50, M-I, Andrej Blaho
[ naspäť na stránku Bakalárskeho seminára ]