ZPGSO/sk: Rozdiel medzi revíziami
Riadok 28: | Riadok 28: | ||
''' 13.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_4.pdf Viditeľnosť, Rasterizácia, Alias, Textúry] ''' | ''' 13.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_4.pdf Viditeľnosť, Rasterizácia, Alias, Textúry] ''' | ||
− | ''' 20.10. ''' | + | ''' 20.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_4.pdf Osvetlenie a tieňovanie, Tiene] ''' |
− | ''' 27.10. ''' | + | ''' 27.10. ''' [http://www.sccg.sk/~kucerova/ZS_2015_2016/ZPGSO_6.pdf Textúry, Animácia] ''' |
''' 3.11. ''' | ''' 3.11. ''' |
Verzia zo dňa a času 20:27, 28. október 2015
Obsah
Základy počítačovej grafiky a spracovanie obrazu
- Prednáška
- Utorok 11:30, A
- Cvičenia
- Utorok 8:10, H3
- Utorok 16:30, H3
HODNOTENIE
- Skúška.................................... 50 bodov
- Cvičenia
- 4 domáce úlohy ............... 4x10 bodov
- Účasť...................................10x1 bod
- Minimum........................... 30 bodov
MATERIÁLY
* Žára a kol. Moderní počítačová grafika * Ružický, Ferko: Počítačová grafika a spracovanie obrazu * Šikudová a kol. Počítačové videnie: Detekcia a rozpoznávanie objektov
PREDNÁŠKY
22.9. Úvod
29.9. Referenčný model PG, Základná geometria, Reprezentácie
6.10. Základná geometria – Pokračovnie, Zobrazovací kanál, Orezávanie
13.10. Viditeľnosť, Rasterizácia, Alias, Textúry
20.10. Osvetlenie a tieňovanie, Tiene
27.10. Textúry, Animácia
3.11.
10.11.
17.11.
24.11.
1.12.
8.12.
15.12.
CVIČENIA
6.10. Základná geometria, Domáca úloha 1, BuzzModelGSVMOBJ.obj, monkey obj Domáca úloha 1 - Načítanie objektu v .obj formáte a zobraziť celý objekt pomocou !ortogonálnej projekcie (použitím matice ortogonálnej projekcie, nie len použitím x,y súradnice)! Možné opakované odovzdanie úlohy (do 18.10). Hodnotí sa posledná verzia.
13.10. Orezávanie