BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami

 
(3 medziľahlé úpravy od rovnakého používateľa.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
 
== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta ==
  
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
+
<small>(Zadanie bakalárskej práce, [[Topics for Bachelor Theses|naspäť na zoznam bakalárskych prác]])</small>
 +
 
 +
[[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
  
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
 
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
Riadok 10: Riadok 12:
 
* manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual
 
* manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual
  
'''Požiadavky:''' programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie.
+
'''Požiadavky:''' programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).

Aktuálna revízia z 23:21, 26. september 2012

Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

(Zadanie bakalárskej práce, naspäť na zoznam bakalárskych prác)

Viliam Dillinger

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie (každý týždeň).