BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami

(Created page with "== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta == [Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre i…")
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
 
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
  
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte porovnávacie testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
+
'''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
  
 
'''Literatúra:'''     
 
'''Literatúra:'''     

Verzia zo dňa a času 23:14, 26. september 2012

Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta

[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]

Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.

Literatúra:

Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie.