BakTema Mikromanazment v RTS pomocou neuralneho agenta: Rozdiel medzi revíziami
(Created page with "== Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta == [Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre i…") |
|||
Riadok 3: | Riadok 3: | ||
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] | [Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]] | ||
− | '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte | + | '''Zadanie:''' Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete. |
'''Literatúra:''' | '''Literatúra:''' |
Verzia zo dňa a času 23:14, 26. september 2012
Mikromanažment v RTS pomocou neurálneho agenta
[Viliam Dillinger|Viliam Dillinger]]
Zadanie: Implementujte neurónovú sieť (multi layer perceptron) do API pre interakciu s hrou Starcraft (BWAPI), natrénujte danú sieť na mikromanažment vybraných bojových jednotiek, navrhnite a vykonajte testy pre porovnanie rôznych architektúr danej siete.
Literatúra:
- S. Russell, P. Norvig: Artificial Inteligence - a modern approach
- A.P. Engelbrecht: Computational inteligence - an introduction
- manuál BWAPI http://code.google.com/p/bwapi/wiki/BWAPIManual
Požiadavky: programovanie v C++, znalosť hry Starcraft, schopnosť (relatívne) samostatnej práce, pravidelné konzultácie.